Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2a Festa Estellés a l'Espai València de Barcelona

Comptarà amb les intervencions de Francesc Viadeli Jordi Sebastià, alcalde de Burjassot, el poble del poeta.

Aquesta nit  i per segon any consecutiu, l'Espai País Valencià organitza la Festa Estellés a Barcelona. L'acte es farà  al Centre Artesà Tradicionàrius de la Vila de Gràcia (C. Travessera de Sant Antoni). La festa consistirà en un sopar, seguit d'un recital de poemes de Vicent Andrés Estellés. Junt amb alguns poetes, rapsodes i músics especialment convidats per l'ocasió, el recital serà obert. Abans de la festa, a partir de les 19:30,  tindrà lloc  l'actuació d'Ovidi Twins al local de l'Espai País Valencià ( c. Pere Serafí, 7 )

10/09/2011 11:37 Cultura
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid