Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Mossos desatllotgen quatre CAP que havien ocupat el veïnat contra les retallades

Mitjançant una operació ordenada pel conseller de Sanitat, Boi Ruiz han estat desallotjats aquesta matinada els CAP de Castellar del Vallès, Badia, Santa Perpetua i Sabadell. A través de les xarxes socials s'ha convocat assemblees als CAP cap a les 23.30h.També s'han fet crides a la ciutadania a participar de les mobilitzacions que es duguin a terme, com la marxa per la sanitat pública a Barcelona el proper divendres

Durant aquesta matinada antidisturbis i policies de paisà han entrat als Centres d’Atenció Primària ocupats per veïnat passades les dues de la matinada. L’operació de desallotjament ha estat ordenada per Felip Puig després que li ho demanés aquest matí el conseller Boi Ruiz. 

31/08/2011 11:23 Drets i Llibertats
L’ocupació del CAP de Badia del Vallès es desenvolupa des de l’18 de juliol, moment en el la Generalitat va decidir la supresió del servei d’urgències nocturnes. Mitjançant aquesta acció de protesta, la ciutadania badienca exigeix la reobertura del servei.
 
L’Alternativa d’Esquerres per Badia ha condemnat el desallotjament policial  a través d'un comunicat on remarca que "Es reprimeix una protesta pacífica en defensa del dret a la sanitat, reconegut a la pròpia Constitució. Davant  de la generositat d’homes i dones que han sacrificat el seu estiu en defensa d’una dret col·lectiu, la Generalitat respon amb una intervenció policial. La gent ha perdut la por: ja no som súbdits, som ciutadans".
 
 També exigeix a l'Ajuntament de Badia que les accions insticionals que vagin més enllà de la simple declaració institucional i recorda a l’equip de govern que" ens trobarà en tot el que sigui defensa de drets civils i social, i en concret, el dret a la sanitat pública".
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  4. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  9. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  10. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid