Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Molins de Rei obté 4 regidors amb el suport de 1.797 vots

Molins de Rei obté 4 regidors amb el suport de 1.797 vots
La CUP de Molins de Rei ha  obtingut 1.797 vots, el que representa un 17,52% i 4 regidors. Amb aquests resultats se situa com a tercera força. En les eleccions municipals del 2007 es  van obtenir 539 vots, amb un 5,24% i 1 regidor. La participació a Molins de Rei ha estat del 55,87%. 
 
Alexandre Maymó, Roger Castillo, Laura Peradalta i Albert Botran són el quatre regidors elegits de la CUP a Molins de Rei.

23/05/2011 23:27 Política

Pel que fa a altres pobles del Baix Llobregat on es presentava la formació independentista no s'arriba al 5%. A Martorell s'assoleix el 4,13% i es queda a molt poc d'obtenir representació.

A la resta de poblacions on es presentava per primera vegada com a Sant Boi de Llobregat i a Sant Joan Despí s'assoleix el 2,63%i el 2,43% respectivament. També a Collbató on s'ha situat amb 1,90% i a l'Hospitalet de Llobregat el 0,64%.

 

Per saber-ne més:

Totes les notícies sobre el 22-M
 
 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M
 

 

Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  5. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  6. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  7. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  8. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
  9. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  10. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid