Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alerta Solidària fa el salt a Twitter per combatre les agressions "amb urgència"

Alerta Solidària fa els passos per esdevenir una organització 2.0 i de moment ja disposa d'un compte a Twitter des del qual anirà informant de totes les novetats sobre la lluita contra la repressió.

L'organització antirepressiva ha decidit fer el salt a la comunicació 2.0 per tal de "fer front a les agressions de l'estat espanyol i francès" amb la urgència necessària. En aquest sentit, anuncia que les jornades "Genocidi i Crims contra la Humanitat" que organitza Alerta, el Fòrum per la Mèmòria del País Valencià i el Centre Social Terra seran retransmeses en directe via streaming a través d'aquest web.

19/11/2010 02:06 Comunicació

Tots aquells que no puguin assistir-hi no només ho podran seguir en directe sinó que a més podran participar-hi a través d'un xat. En aquest sentit, durant el torn de preguntes es llegiran les intervencions que els internautes facin via xat. Les jornades tindran lloc aquest dissabte des de les deu del matí fins dos quarts de vuit del vespre.

Per saber-ne més:

I Jornades Internacionals de denúncia dels genocidis i crims contra la humanitat a València 

 

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid