Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Intersindical valenciana considera que RTVV necessita una refundació i no canvi de logo

El cap d'informatius de Ràdio 9, Juanjo Braulio va censurar el passat 14 d'agost les crítiques del Tribunal Constitucional a les Corts per impedir la tramitació de diverses iniciatives parlamentàries de l'oposició referides al cas Gürtel.

Radiotelevisió Valenciana (RTVV) estrenarà el proper 6 de setembre una nova imatge corporativa, és per aquest motiu que la Intersindical valenciana considera que més que un canvi de pintura necessiten una refundació urgent. El sindicat no arriva a entendre que incapaços de fer front a la desfeta econòmica que afecta RTVV i a la constant pèrdua d’audiència i credibilitat, els directius de la casa hagin decidit que el millor que es pot fer és gastar diners en canviar la imatge corporativa.

20/08/2010 09:27 Comunicació

A més a més,  el sindicat assenyala que mentre els directius estaven en "l'operació de canvi de xapa i pintura, ens hem assabentat de la dimissió de Carles Gonzàlez Pitarch com a cap d'informatius de Canal 9".

Des d'alguns mitjans s'ha apuntat com a causa de la seua dimissió que estava fart de la manipulació que s'ha instal.lat en els informatius. Cas de ser així, remarca la Intersindical que seria "bo que prenguera exemple d'ell el seu homòleg a Ràdio 9, Juanjo Braulio, qui el passat 14 d'agost va censurar la reprimenda que va donar el Tribunal Constitucional a les Corts per impedir la tramitació de diverses iniciatives parlamentàries de l'oposició referides al cas Gürtel".

Coincidint amb l'inici d'una nova temporada televisiva, Radiotelevisió Valenciana estrenarà el pròxim 6 de setembre la seva nova imatge corporativa, "més moderna i propera", segons l'empresa.

Els canvis, que afecten al nom d'algunes cadenes i al disseny dels logotips, busquen "subratllar la pertinença a un mateix grup de comunicació de les diferents cadenes de televisió, emissores de ràdio i plataformes". A aquest efecte, la unificació de totes les marques es basa en la presència de dos elements: el nombre nou i el color vermell.

El nom i la imatge de Canal 9, la cadena de referència del grup, es mantenen i serveixen de base per al redisseny dels elements identificadors de les altres cadenes de televisió.

Així, Punt Dos passa a cridar-se Canal 9 Dos, el canal 24/9 és el nou Canal 9/24 i Televisió Valenciana Internacional (TVVi) es converteix en Canal 9 Internacional. Els nous logotips comparteixen la forma circular i el color vermell, el que subratlla "la seva pertinença a un mateix grup".

Aquestes mateixes premisses es troben en els nous dissenys dels diferents serveis de RTVV: Nou a la carta, Nou mòbil i Nou multimèdia són els noms dels serveis oferts pel departament multimèdia de Radiotelevisió Valenciana. També en aquest cas, els logotips presenten els elements gràfics identificatius del Grup. Aquesta imatge global es trasllada a Ràdio Autonomia Valenciana, les emissores de la qual -Ràdio 9 i Si Ràdio- estrenen logotip d'acord amb la nova línia gràfica.

Els telespectadores percebran els canvis a partir del dia 6 de setembre, quan les cadenes de televisió de RTVV difonguin en l'angle superior dreta de la pantalla els nous logotips. 

Rànquings
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2024 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid