Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
USTEC·STEs: "el 80% dels centres públics s’ha vist afectat per la vaga"

El sindicat planteja  que la situació actual de crisi i descrèdit social que viu aquest govern, l’incapacita per tirar endavant un desenvolupament de la LEC que hipoteca el futur de l’educació catalana.
La USTEC assenyala que el 60% del professorat de primària ha participat activament en la convocatòria de vaga; a l’educació secundària la participació ha estat desigual i la participació de l’alumnat en les mobilitzacions ha fet que en la majoria dels centres l’activitat lectiva s’hagi vist afectada.

18/03/2010 02:38 Cultura
Així mateix, continua dient el comunicat que milers de professors i professores han tornat a assumir avui al carrer la responsabilitat davant la societat catalana de defensar l’ensenyament públic i la seva qualitat enfront una política educativa del conseller Maragall que, instaurada en el més ranci economicisme neoliberal, s’aprofita de l’excusa de la crisi per abaratir costos laborals, socials i educatius i pretén introduir canvis antidemocràtics i jeràrquics en l’organització del treball i de la gestió en els centres públics, en vistes a una futura gestió privada.
 
Segons el sindicat un cop més la vaga torna a demostrar la incapacitat del conseller i el seu equip per a negociar i l’inhabilita per buscar solucions als problemes  que té avui plantejats l’ensenyament públic.
 
Per a la USTEC·STEs buscar solucions al conflicte, que puguin aturar la continuïtat de les mobilitzacions, exigeix de la mediació d’altres instàncies institucionals les quals garanteixin la transparència i credibilitat del procés.
 
En aquest sentit des d’USTEC·STEs es planteja que la situació actual de crisi i descrèdit social que viu aquest govern, l’incapacita per tirar endavant un desenvolupament de la LEC que hipoteca el futur de l’educació catalana.  USTEC·STEs  demana  que es retornin com a mínim els recursos que tenia l’ensenyament públic abans de començar el curs passat i que s’aturi la publicació al DOGC dels decrets, obrint-se una treva d’un any per poder negociar aquest desenvolupament.  
 
Per acabar la USTEC·STEs valora molt positivament la unitat sindical assolida en aquest procés i esmerçarà tots els esforços al seu abast per reforçar-la com un instrument bàsic que ens faci possible continuar les mobilitzacions i com a organització convocant (conjuntament amb la resta de sindicats) de la vaga i manifestacions del 17 de març, agraeix al professorat, als estudiants i als pares i mares, la seva participació en la vaga i en les manifestacions. 
 
 
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid