Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El tren Gandia-Oliva-Dénia: "36 anys d'oblit i falses promeses"

Ahir 10 de febrer del 2010, a les 12 del migdia, es van complir 36 anys des que el darrer tren va circular entre les ciutats de Gandia, Oliva i Dénia.

Des d'Independentistes de la Safor aprofiten l'avinentesa per recordar que ja l'any 1974, la tan demandada línia, va ser clausurada amb la promesa de què aviat tornaria a ser oberta amb una nova amplària de via, i des d'aleshores els ciutadans de la Safor i de la Marina continuemn esperant.

11/02/2010 00:26 Territori
Durant aquestos 36 anys, els habitants de les  aquestes comarques han contemplat perplexos com les diferents administracions estatals i autonòmiques, al capdavant de les quals sempre han estat els mateixos (UCD-PP o PSOE), contínuament prometien la reobertura de la línia ferroviària sense dedicar cap partida pressupostària real a la seua construccióm segons Independentistes de la Safor
 
Al llarg dels anys, les actuacions de les administracions s'han limitat a la realització de nombrosos estudis, que han quedat obsolets davant la nul·la intenció de reobrir la línia mostrada pels dos partits al poder, PSOE i PP. Això els a pensar  a Independentistes de la Safor, que la futura signatura, per part de la Generalitat i l'Estat espanyol, del conveni per a “la construcció” de la línia de tren, només garanteix l'elaboració de “nous estudis propaganda” , però no la consecució real de la mateixa.
 
I és que, l'absència de partides pressupostàries per al tren Gandia-Oliva-Dénia tant als pressupostos del 2010 de la Generalitat Valenciana com de l'Estat Espanyol i aquestos 36 anys són una mostra del que afirmen, els independentistes de la Safor
 
Així, PSOE i PP han demostrat, assegura el col·lectiu,  ja que "durant aquest ampli període de temps, que aposten per què les nostres comarques no estiguen connectades per un transport públic, de qualitat i respectuós amb el medi ambient, tractant així de bastir el que històricament mai ha existit “realment” entre la Marina i la Safor, una frontera provincial."
 
Des del col·lectiu es reafirmen "en la nostra lluita pel tren Gandia-Oliva-Dénia i animem a la societat de la Marina i la Safor a continuar mobilitzant-se i autoorganitzant-se pel tren. Sols la mobilització, la pressió i la denúncia popular farà possible que aquells que poden construir la línia ferroviària ho facen de forma immediata"
 

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid