Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El PSAN insta els patriotes catalans a celebrar el Dia del Combatent Català

El 26 de gener és el dia del soldat català, el dia de la victòria de les tropes catalanes sobre els espanyols el 1641 i de l'assassinat del lluitador Martí Marcó l'any 1979 per part de la policia espanyola. Organitzacions com el PSAN afirmen que a Francisco Franco va voler esperar uns dies a ocupar la ciutat durant la guerra civil espanyola per fer-la coincidir amb la data de la batalla de 1641.

Així, pel PSAN, el 26 de gener l'independentisme català ret homenatge als patriotes catalans, que, en resistència contra l'opressió nacional i en lluita per la independència, han patit i pateixen la repressió.

L'Ateneu Popular de les Corts ha organitzat una jornada d'homenatge a Guillem Agulló

18/01/2010 20:36 Drets i Llibertats

 

El PSAN anima els patriotes catalanes a convocar i participar dels actes d'aquesta diada patriòtica. 

"És també un dia per recordar, especialment en aquests moments, que l'obra de la independència de tot Catalunya no pot ésser més que el resultat d'una mobilització popular de masses i de l'aixecament d'estructures de poder pròpies", manifesta l'organització.

Paral·lelament, l'Ateneu Popular de les Corts ha organitzat una jornada d'homenatge a Guillem Agulló que tindrà lloc el proper 22 de gener.

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid