Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Commemoració del Dia per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones

Setze dones han mort assassinades al Sud de l'Albera l'any 2008, víctimes de la violència masclista. Set al Principat, vuit al País Valencià i un a les Illes. Xifres que han disminuït en relació a l'any passat, en cinc al Principat, en dues al País Valencia, menys a les Illes on s'han estancat. Ara bé, el nombre de denúncies per maltractament ha augmentat considerablement, segons les diverses fonts consultades. Al Principat, més de dinou mil dones són protegides pels Mossos d'Esquadra i s'han posat més de deu mil denúncies, al País Valencià s'han posat més de set mil i  la violència de gènere és la segona causa d'ingrès a la presó de Picassent, i només a Palma, unes tres mil nou-centes dones serien víctimes d'agressións de gènere. (veure "Actes en commemoració de la diada internacional contra les violències de gènere")

25/11/2008 05:08 Política
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid