Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Iniciativa popular per un carrer amb el nom de Xirinacs a Manresa

21.09.07 El manresà Pere Fontanals promou la iniciativa popular de recollida de signatures al seu bloc personal amb l'objectiu que el ple municipal torni a debatre la moció perquè un carrer porti el nom de Xirinacs. A Manresa i Mataró les mocions presentades per la CUP sobre aquest punt han estat rebutjades pels vots de PSC, ICV, PXC i PP. Convergència s'ha abstingut a les poblacions, mentre ERC ha donat supor a la CUP.

 

 

21/09/2007 17:48 Política
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  7. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid