Amb el desallotjament, la jutgessa ha volgut donar per acabat un procés
ple d'irregularitats -com la negació de la justícia gratuïta o el fet
que el desallotjament s'ha produït tenint un recurs pendent-.
Malgrat això, des de l'Assemblea de Joves de Sarrià, l'Esberla, es considera necessari continuar dotant el barri d'eines com la Fusteria. Eines que enforteixen i construeixen el teixit associatiu i popular del nostre barri. Per aquest motiu, la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI) assenyala que "aquest espai no ha estat més que un primer de molts altres, la nostra lluita va molt més enllà de les quatre parets que ens han tapiat."
La CAJEI i la campanya nacional “Ni especulació, Ni destrucció, el jovent defensa el territori” afirma que continuarà defensant el territori com a eina per lluitar en contra l'especulació i per crear alternatives al model de relacions capitalistes.
La Fusteria, antic taller d'un fuster del barri, portava més de 8 anys en desús fins que fa un any i tres mesos l’Assemblea de Joves de Sarrià, l'Esberla va decidir alliberar-la amb l'objectiu de convertir aquest espai en un punt de trobada per a totes i tots els joves del barri. A partir d'aquell moment, la Fusteria ha esdevingut en un espai ple d'activitats, des de cursos gratuïts d'italià, fins a tallers de programari lliure, dirigides i portades pel conjunt del veïnat. En aquesta direcció "La Fustaria ha estat un referent per a tot el barri i ha ajudat a enfortir el teixit associatiu."