Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
També han hagut mobilitzacions a nombroses poblacions d'arreu de la nació
Centenars de persones a Barcelona es manifesten en suport del raper Pablo Hasel
05/07/2020 Drets i Llibertats

Unes 300 persones es van manifestar ahir a la tarda pels carrers de Barcelona des de la plaça de la Universitat fins a la Delegació del Govern espanyol per demanar la llibertat del raper Pablo Hasel. El cantant ha estat condemnat en sentència ferma pel Tribunal Suprem a nou mesos i un dia de presó.

Per la seva banda, Pablo Hasel, ha declarat que “no té intenció d’exiliar-se” però tampoc “de presentat-se a la presó”. Aquesta és la segona sentència ferma contra el cantant per les seves cançons i piulades contra la monarquia espanyola i altres causes, fets pels quals, en tenir ja antecedents, el seu ingrés a presó podria produir-se de forma imminent.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid