Els CDR del de les Terres de l'Ebre i el Camp han tallat durant més de 15 hores l'AP-7 entre Tortosa. El tall ha començat a les 7:30 del matí quan han ocupat la calçada i ràpidament s’han generat retencions. Els Mossos d’Esquadra s’han personat al lloc dels fets i han procedit a desviar el trànsit per la N-340.
Els manifestants han realitzat l'acció per a fer una crida a la mobilització permanent, demanar la dimissió del conseller d'Interior i la implementació de la República. Han rebut mostres de suport logístic d'altres CDR pel que fa al subministraments d'aliments, aigua i cafè.
Els CDR tallen l’AP-7 a l’alçada de l’Ampolla indefinidament.
— Llibertat.cat (@Llibertatcat) 8 de desembre de 2018
Els 'armilles grogues' catalans fan una crida perquè les protestes s'escampin a altres punts de Catalunya i “l’espurna” iniciada a les Terres de l’Ebre s'estengui.
Vídeo de Nació Digital:pic.twitter.com/YEC5ojzuB1