Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#resacelebrar
El grup municipal de la Crida per Lleida treballarà aquest 12-O
11/10/2016 Drets i Llibertats
El grup municipal de la Crida treballarà aquest 12-O El grup municipal de la Crida treballarà aquest 12-O
Els dos regidors de La Crida per Lleida – CUP i les dues treballadores alliberades del grup municipalno faran festa aquest 12 d’octubre. La Crida ha justificat aquesta decisió per «la connotació colonialista i etnicista» que té la festivitat i per «la manca d’arrelament a Lleida».

«Una societat democràtica hauria de festejar dates que commemoren la llibertat i la solidaritat entre els pobles, no el genocidi cultural i el domini econòmic de les potències occidentals, especialment l’espanyola, a Amèrica» han indicat fonts de la formació.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  8. La Catalunya B
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid