Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Música
La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià al Feslloch
09/07/2015 Política

En el marc del Festival de música en valencià que es realitza els propers 9, 10 i 11 de juliol a Benlloch (Plana Alta), el Feslloch s’ubica una xarrada a càrrec del Toni Infante, coordinador de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià (PDaD) que se celebrarà el proper divendres 10 de juliol a partir de les 13 h. a la carpa del Feslloch, un acte que du per títol “El País Valencià i el Dret a Decidir” i al qual des de la Plataforma s’anima a participar-hi.

El Feslloc és l’únic festival de música 100% en la nostra llengua al País Valencià, un segell que caracteritza aquest esdeveniment musical de tres dies i que compta amb un total de 30 actuacions. També és el festival de cloenda de La Gira d’Escola Valenciana, que enguany arriba a les 10 edicions de concerts i on estarà ben present l’esperit d’Ovidi Montllor. 

La PDaD, es va constituir El maig de 2013 a partir del manifest Al País Valencià pel Dret a decidir que van signar milers de persones. Des de aleshores ha fet una tasca de  conscienciació de la necessitat d’empoderar-nos tant a nivell individual com col·lectivament i especialment a partir de la nostra realitat com a Poble. 

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  3. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  4. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  5. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  6. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. “Prou impunitat a l’empresa contaminant que posa en risc la salut dels habitants de Bonmatí”
  9. Presentació de llibre "El mite del bilingüisme i altres textos per a descolonitzar la ment" de Jordi Martí Monllau a la llibreria Ona
  10. Fem via a la Independència: Llars dignes en una República Catalana lliure!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid