Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
El Col·lectiu Drassanes demana una posició del govern en relació al 9N

Considera que les posicions contradictòries de membres de l'executiu qüestionen seriosament el compromís de l'Executiu

01/09/2014 Política

El col·lectiu Drassanes ha emès un comunicat on exigeix al President de Catalunya, Artur Mas, que expliqui quina és la seva posició i la del Govern amb tota claredat i transparència. No fa pas gaire que CiU afirmava que el temps “de la puta i la ramoneta” havien passat.

Ho argumenta en el sentit que les declaracions confuses d'alguns dels seus consellers (Vila, Boi Ruiz, Joana Ortega) sobre el 9N, es contradiuen amb l'opinió d'alguns dirigents del seu partit. "Com el seu número dos, Josep Rull, en què apel·la a la “seriositat” i a l'estricte “compliment dels compromisos” per part de CDC.

Drassanes considera oportú aquesta petició ja que "hem de pressionar als nostres polítics i institucions perquè no es moguin del compromís i rumb traçats. Drassanes està convençuda que mantenint el rumb traçat, si fem pinya, guanyarem".

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  3. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  4. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  5. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  6. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  7. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  8. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
  9. “Prou impunitat a l’empresa contaminant que posa en risc la salut dels habitants de Bonmatí”
  10. Presentació de llibre "El mite del bilingüisme i altres textos per a descolonitzar la ment" de Jordi Martí Monllau a la llibreria Ona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid