Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
municipals 2015
La II TPM avançarà cap a una candidatura de ruptura i canvi per a les municipals

La segona edició de la Trobada abordarà els criteris de relació amb nous projectes municipalistes com el de ‘Guanyem Barcelona’

15/07/2014 Política
II Trobada Popular Municipalista de Barcelona II Trobada Popular Municipalista de Barcelona

Aquest  dissabte 19 de juliol tindrà lloc al Centre Cívic ‘La Sedeta’ la segona Trobada Popular Municipalista (TPM). Durant tot el dia els i les assistents seguiran debaten al voltant del desenvolupament i consecució d’una candidatura realment rupturista amb el model Barcelona dels últims 36 anys i la vella política.

Durant la segona part de la jornada s’inclourà un darrer punt en el programa on s’abordaran els criteris de relació i interlocució amb altres projectes municipalistes. L’objectiu d’aquest serà encarar els debats sorgits arran de la proposta de Guanyem Barcelona i la decisió presa per la CUP de Barcelona, on es reconeix la TPM com l'espai d'articulació i definició d'una candidatura de ruptura pel 2015.

 Cal recordar que en la primera edició de la TPM, duta a terme al barri de la Barceloneta el passat mes de març, s’aplegaren unes dues-centes persones amb l’objectiu de fer un primer pas cap a un espai municipalista vinculat a les lluites populars de la ciutat i basat en pràctiques de base, assembleàries, obertes i transparents.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid