Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MAT
Campanya de suport als sis imputats per l'acció contra la MAT a Fellines

Demà es presenta la campanya "Solidaritat amb la defensa del territori", que s'ha creat per aconseguir l'absolució de les sis persones imputades i denunciar la persecució que reben tant els activistes antilínia com els veïns afectats per les expropiacions

13/03/2014 Drets i Llibertats
Demà divendres (19.30h, punt de trobada de la Rambla) es farà a Girona l'acte de presentació de la campanya ‘Solidaritat amb la defensa del territori’, impulsada per Alerta Solidària i el Grup Antirepressiu de Girona per donar suport a les persones imputades per la seva implicació en el moviment contra la MAT, entre els quals hi ha el portaveu de la CUP a Girona Jordi Navarro. Se'ls acusa d’haver participat en l’acció del passat 8 de gener a Fellines en contra de la construcció de la línia.

La campanya compta amb el suport del col·lectius que darrerament s’han mobilitzat en contra del projecte de construcció de la línia i les expropiacions, i de les quals formen part algunes de les persones imputades, que són la Plataforma No a la MAT, l’Assemblea antiMAT Girona, ALARMAT, Arran, CGT, CUP, Els Verds-Alternativa Verda, IAEDEN, Procés Constituent, SI i Xarxa per la Sobirania Energètica.

‘Solidaritat amb la defensa del territori’ es presenta amb el propòsit d’aconseguir l’absolució de les persones imputades, així com posar de manifest la persecució i repressió la qual s’està sotmetent el moviment en contra de la MAT i els veïns afectats per les expropiacions per part dels Mossos d’Esquadra. La campanya també servirà per denunciar la connivència entre les altes esferes del món polític i els interessos empresarials de l’oligopoli elèctric, i per conscienciar la població de la necessitat de superar l’actual model energètic obsolet i ineficient.

Valora
Rànquings
  1. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  2. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  3. 94è aniversari de la proclamació de la República Catalana
  4. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  5. "Sense Alacant no hi ha país"
  6. Clam popular a ciutats dels Països Catalans per “acabar amb el negoci de l’habitatge”
  7. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  8. Presentació de llibre "El mite del bilingüisme i altres textos per a descolonitzar la ment" de Jordi Martí Monllau a la llibreria Ona
  9. Gairebé 1500 persones formen una cadena humana entre Gavà i Castelldefels contra el Pla Ponent
  10. Commemoració de la Batalla d'Almansa, tot recordant la històrica manifestció d'Alacant de l'11 de març de 1995
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid