Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Marxa contra la corrupció a Girona

Els manifestants van desfilar a peu per les seus del PP, PSC i CDC. Furgons dels Mossos d'Esquadra van custodiar els tres edificis.

07/02/2013 Política
La CUP reclama el processament i l'assumpció de responsabilitats als partits implicats La CUP reclama el processament i l'assumpció de responsabilitats als partits implicats

Centenars de persones van protagonitzar ahir una manifestació pels carrers de Girona per protestar contra la corrupció. La marxa es va iniciar al local del PP i després va desfilar pel local del PSC i CDC. La mobilització havia estat convocada per la CUP.

Davant de local del PP, Lluís Salellas, cap de llista de la CUP per Girona en les últimes eleccions catalanes, va llegir un manifest en què va denunciar “la putrefacció” del sistema polític. També va criticar que mentre la població paga les conseqüències de la crisi hi hagi "una colla de lladres amb corbata que s'entaulen en restaurants de luxe, s'envien sobres amb milions d'euros a Suïssa o tenen negocis bruts amb la màfia russa".

En aquest indret, els manifestants van cremar una 'falla' amb un sobre de grans dimensions amb fotografies de Mariano Rajoy o Luis Bárcenas alhora que cridaven consignes com "A Lloret no hi ha un pam de net" o "No és un president, és un delinqüent".

Per la CUP, cal expressar de forma conjunta i inequívoca el rebuig de la ciutat envers la xacra de la corrupció, reclamar la dimissió, el processament i l'assumpció de responsabilitats als partits implicats en aquests casos, així com reclamar canvis estructurals en el sistema polític per tal de posar fi al marc d'impunitat que afavoreix aquest tipus de pràctiques.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid