Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Infrastructures
Bicifestació a Ontinyent contra el el tancament de la línia Alcoi-Xàtiva

La mobilització coincidirà el  "Dia Europeu Sense Cotxes", i el II Aplec Ecologista del País Valencià a Carrícola

13/09/2012 Territori
Cartell de la Bicifestació Cartell de la Bicifestació

La plataforma ciutadana 'Salvem el Tren', en defensa de la modernització de la línia Alcoi-Xàtiva i contra el tancament, ha anunciat la celebració d'una bicifestació reivindicativa pels carrers d'Ontinyent (Vall d'lbaida) el proper 22 de setembre, segons informa Ara Multimedia

La marxa de protesta sobre dues rodes començarà a les 10 hores des del Barranquet, i també aprofitarà per reclamar l'accessibilitat de les bicicletes als ferrocarrils de les nostres comarques.

A més, aquesta bicifestació es celebra coincidint amb dues cites importants. Per una banda amb el 'Dia Europeu Sense Cotxes', i per altra la celebració a Carrícola (Vall d'lbaida) del II Aplec Ecologista del País Valencià.

Així, la comitiva té previst realitzar una passejada pels diferents barris d'Ontinyent i a més, cap a les 11 hores, iniciar una cicloruta que finalitze a Carrícola per assistir a l'esmentat Aplec.

En aquest cas la plataforma 'Salvem el Tren' ha comptat amb la participació de la Colla Ecologista Arrel, l'entitat Ontinyent en Bici i el Casal Jaume I d'Acció Cultural a la Vall d'Albaida.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid