Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#11setembre
Augmenta l’expectació per la concentració i manifestació de l’11 de setembre a Barcelona

La concentració i manifestació de la Diada serà el punt culminant de la Marxa cap a la Independència

07/08/2012 Política
Cartell de la convocatòria Cartell de la convocatòria

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha convocat aquest 11 de setembre una concentració i manifestació per la independència de Catalunya el més unitària possible sota el lema: ‘Catalunya, nou Estat d’Europa’. A partir de les 17:00 hores avançaran columnes de gent des de diversos punts de la capital catalana fins a convergir a la Plaça de Catalunya, on a les 18:00 hores començarà l’acte polític. Posteriorment arrencarà la manifestació que arribarà fins al Parlament.

La concentració i manifestació de la Diada serà el punt culminant de la Marxa cap a la Independència, la primera gran acció de l’ANC des de la seva constitució, que va arrencar el passat 30 de juny a Lleida. L’Assemblea pretén que aquest Onze de Setembre marqui un punt de no retorn en el procés d’emancipació nacional, i és per aquest motiu que els seus representants estan mantenint trobades amb partits, sindicats i entitats perquè se sumin a la convocatòria. La membre del Secretariat Nacional de l’Assemblea, Àngels Folch, ha remarcat el caràcter singular de la Diada: “la novetat no és només que volem que sigui unitària; és que sobrepassarà l’àmbit d’una manifestació”.

L’acte està aixecant una gran expectació a les xarxes socials, on han aparegut diverses pàgines i grups fent una crida a omplir els carrers de Barcelona. L’esdeveniment oficial de la manifestació a Facebook, creat el passat 20 de juliol, compta ja amb 18.450 confirmacions d’assistència, i creix a un ritme de més de 1.000 assistents diaris. A més dels autocars que sortiran d’arreu del territori, a la xarxa ja hi ha crides per arribar a Barcelona caminant, entre d’altres iniciatives que estan sorgint.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid