Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Igualada també dedicarà un carrer a Joan Fuster

El passat 17 de de juny, al casal independentista La Teixidora d'Igualada es va fer un cicle de lectura sobre textos de Joan Fuster

28/06/2012 Cultura
Homenatge a Joan Fuster Homenatge a Joan Fuster
La ciutat d'Igualada tindrà un carrer dedicat a Joan Fuster. Així ho ha acordat el ple municipal del passat dimarts 27 de juny, en què va ser aprovada la moció per donar suporta les accions i iniciatives que tenen lloc durant el 2012 en commemoració dels 50 anys de l’edició de “Nosaltres els valencians” i traslladar a la comissió encarregada d’atorgar noms als carrers d’Igualada, que tingui en compte el nom de l’escriptor Sueca, en el 90è aniversari del seu naixement i en el 50è aniversari de la publicació de l’obra “Nosaltres els valencians".

Fa unes setmanes, l'historiador Toni Rico realitzà una xerrada al casal independentista La Teixidora d'Igualada per tal de recordar l'efemèride dels 50 anys de la publicació de 'Nosaltres els valencians'.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid