Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
El lipdub de la Catalunya Nord decidirà avui cançó

Durant els darrers dies s'ha pogut votar d'entre quatre propostes de cançó de cantants nord-catalans

13/12/2011 Llengua
L'organització del lipdub de la Catalunya Nord revelarà avui quina de les cançons proposades ha estat la més votada i per tant quina d'elles cantaran els participants a la iniciativa. La cançó del lipdub que s'enregistrarà el 31 de març es podia votar fins aquest dimarts.

Les cançons proposades són totes de cantautors nord-catalans. Es tracta de Desperta't Rosselló de Pere Figueres, L'Aioli de Joan-Pau Giné, Què ens queda? de Franck Sala Llamp te frigui i Parlem català de Jordi Barre. Totes elles es poden escoltar i llegir al web de l'esdeveniment.

L'organització es proposa aconseguir el rècord de participació a un lipdub amb motiu de la manifestació del 31 de març per reivindicar respecte per les llengües de l'estat francès minoritzades. Aquell dia els diferents pobles sota administració francesa es manifestaran per reivindicar una llei que garanteixi drets per les llengües minoritzades. Alsacians, bascos, bretons, corsos, occitans i catalans sortiran al carrer amb un objectiu comú: una llei que garanteixi la vivència i la transmissió de les llengües.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid