Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
28 de desembre
Badalona fa regals a polítics i banquers

Es farà un taller de llufes dissenyades per l'ocasió, taller de regals i una xocolatada popular

27/12/2011 Drets i Llibertats
Aquest dimecres dia 28 de desembre Badalona Indignada lliurarà regals a polítics i banquers a l’arbre decoratiu ubicat a la Plaça de la Vila. A les 6 de la tarda es farà un taller de llufes dissenyades per l'ocasió, taller de regals i una xocolatada popular.

Ales 7 de la tarda tothom que vulgui deixarà dipositat un regal al seu polític o banquer favorit, anònim o al col·lectiu de responsables intel·lectuals de la crisi. La jornada se celebra sota el lema “Som innocents en mans de polítics i banquers”. Els regals es podran portar fets de casa, però aquells que ho vulguin també tenen l’opció d’elaborar-los durant el taller de regals amb material que es disposarà.
Valora
Vídeos
PORTA EL TEU REGAL
Porta el teu regal el proper 28 de desembre a les 18.00 hores a la plaça de la vila de Badalona i participa en el taller de llufes. Pots construir el teu regal amb nosaltres sino el portes ya de casa.
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid