Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sabadell aprova una moció per establir mesures per prevenir els desnonaments hipotecaris

 La CUP de Sabadell també donava suport a la mació i el portaveu de la formació, Xavi Oca, va sentenciar que l'aprovació de la moció ''comporta que 'en aquesta ciutat no hi hagi cap més desnonament, si no és així caldrà assumir responsabilitats polítiques''. 

El ple municipal del mes d'octubre ha donat el vistiplau a aquesta proposta. Una iniciativa sorgida de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), i que ha comptat amb el suport del PSC, Entesa per Sabadell (ES), ICV i EuiA. La resolució insta, entre altres coses, al govern espanyol a modificar la llei i fer possible la dació en pagament, és a dir, que el deute quedi liquiditat amb l'entrega de l'immoble.

05/10/2011 11:04 Drets i Llibertats
A més a més, proposa mesures a nivell local, com l'elaboració d'un protocol d'actuació i assessorament per als afectats. També es demana sol·licitar als jutjats de Sabadell que facin arribar mensualment a l'Oficina Municipal de l'habitatge i als grups municipals una relació estadística dels processos judicials que podrien finalitzar amb el llançament de les persones demandades.
 
La sessió plenària d'aquest dimarts ha comptat amb la presència de diversos representants de la mateixa Plataforma d'Afectats per la Hipoteca.
 
El text de la moció havia estat elaborat la plataforma Afectats per la Hipoteca i la Crisi de Sabadell  Des de fora l'ajuntament, la CUP de Sabadell, que havia fet una crida per l'aprovació del text però sobretot perquè se'n assumeixin les conseqüències. 
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid