Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Associació de Municipis per la Independència ja aplega una dotzena de caps de comarca

L'Associació de Municipis per la independència va fent via. L'entitat aplega, a hores d'ara, una dotzena de caps de comarca i una quarantena de municipis. (veure llistat de poblacions per comarques)

Dijous passat, L'Ajuntament de la capital del Bages, Manresa, va decidir  afegir-se a l'associació de Municipis per la independència impulsada per l'Ajuntament de Vic. La moció fou presentada per ERC i la CUP, i va tenir el suport de CiU, mentre que el PSC, PP i PXC van votar en contra. Tot i que en la quarantena de municipis on s'ha presentat la moció han comptat amb el suport de CiU, cal remarcar que en poblacions com Figueres, Canet de Mar i Breda, no s'ha aprovat pels vots en contra de CiU.

23/10/2011 12:39 Política

Les properes setmanes, mocions d'aquesta tipus es posaran a debat als ajuntaments d'Arnes, Calella, Cervera, Espinelves, Girona, Granollers, La Seu d'Urgell, Mollerussa, Palafrugell i Tordera

 

L'Associació de Municipis per la Independència és una organització que vol agrupar els ajuntaments catalans per tal de defensar l'assoliment dels drets nacionals amb l'objectiu de promoure l'exercici del dret a l'autodeterminació. La idea ja va néixer de Vic, Sant Pere de Torelló i Torelló durant l'estiu passat, quan van anunciar que els estatuts de la nova associació veurien la llum aquesta tardor.

 

Llistat de poblacions per comarca que pertanyen a l'Associació de Municipis per la Independència

Alt Empordà: Agullana, Llançà, Port de la Selva

Anoia: Igualada 

Baix Ebre: Tortosa

Baix Empordà: Verges

Baix Llobregat: Begues

Baix Camp: Maspujols, Selva del Camp

Bages: Avinyó, Manresa, Sallent

Berguedà:  Berga, Capolat 

Les Garrigues: Les Borges Blanques

Garraf: Vilanova i la Geltrú 

Garrotxa: Besalú, Olot, Pardines 7Gironès: Cassà de la Selva, Llambilles

Maresme: Arenys de Munt, Argentona, Premià de Dalt,

Montsià: Amposta

Noguera:Balaguer 

Osona: Calldetenes, Collsuspina, Gurb, Perafita, Prats de Lluçanès, Roda de Ter, Taradell, Taradell, Torelló, Sant Pere de Torelló, Sant Pere de Torelló, Sant Julià de Vilatorta  

Ripollès: Ripoll 

L'Urgell: Tàrrega 

Vallès occidental: Vacarisses

Vallès Oriental: Cardedeu, -Sant Antoni de Vilamajor 

 

Per saber-ne més:

L'Associació de Municipis per la Independència comença a prendre forma 

Arenys de Munt se suma a Vic a l'associació de Municipis per la Independència

Més de seixanta municipis s'han exclòs de la Constitució 
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid