I és que segons remarca no cal oblidar altres fets que perjudiquen la situació, com ara que les línies urbanes que gestiona l'empresa Teisa no estan integrades en aquest sistema de descomptes multiviatge, fet que dificulta el procés d'integració tarifària entre autobusos, Girocleta i Renfe o que a Girona hi ha més de dos cotxes d'ús privat per cada llar, fet que comporta un greu col·lapse de la ciutat, genera una despesa energètica injustificada i augmenta la contaminació ambiental.
És per tot això que la CUP de Girona considera que cal "una aposta valenta i decidida" de l'Ajuntament de la ciutat pel transport públic que restringeixi l'ús del vehicle privat a la ciutat i que faci augmentar el nombre d'usuaris d'aquests sistemes de transport. En aquest sentit, la candidatura independentista seguirà treballant per demanar que s'aprovi i s'actualitzi el PMU (Pla de Mobilitat Urbana) de Girona i que es convoqui urgentment la Taula de mobilitat urbana, element clau per tractar i solucionar temes de mobilitat de la ciutat.
Per saber-ne més:
L'Ajuntament de Girona instal·la GPS a les parades d'autocar però no se soluciona els dèficits
La CUP organitza una campanya per exigir marquesines a les parades d'autocar de Girona
CUP Girona: "Les marquesines de moltes parades d'autobús continuen buides"
La CUP de Girona denuncia la manca d'informació a les noves parades de l'autobús
L'EI, en lluita per un transport públic de qualitat