Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Protesta contra Rita Barberà a Benimaclet

L'alcaldessa de València, Rita Barberà, visitava Benimaclet per realitzar un acte electoral a la Llar de jubilats i pensionistes.

Ahir, un grup d'uns 50 veïns, convocades en només unes hores pel Centre Social Terra i la plataforma veïnal "Benimaclet Viu", es van concentrar per protestar per la presència de Rita Barberà al barri de Benimaclet. Els veïns que van acudir a la convocatòria van exigir-li que donarà respostes a les preguntes i les preocupacions que tenen al barri (construcció d'un nou Centre de Salut, preu desorbitat de l'habitatge i impossibilitat d'accedir-ne de joves i persones treballadores, protecció del tros d'horta que ens queda, atac constant a la salut de la nostra llengua i història...).

14/05/2011 17:02 Política
Amb un bon grapat de cartells simulant els cartells electorals del Partit Popular, els missatges més repetits van ser en contra de la corrupció, que ha portat davant d'un procés judicial el mateix president de totes i tots els valencians i de la censura i manipulació informativa per part dels mitjans afins al poder, alhora que es reivindicava una millora en les condicions de vida del veïnat de Benimaclet. Finalment, i davant de l'exaltada actitud de gran part dels militants del Partit Popular, l'alcaldessa Barberà ha hagut d'anar-se'n del barri entre crits i protestes d'una part del veïnat del barri.
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid