Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els sindicat USTEC d'ensenyants i la IAC també condemnen les càrregues contra els acampats

 El sindicat majoritari del professorat USTEC i la IAC (que engloba també la CATAC, CATAC-CTS, FTC, i CAU) ha mostrat la seva indignació pels fet de la plaça Catalunya, que de "violència policial, totalment innecessària i desproporcionada". En un escrit de la IAC demanen responsabiltats sobre les agressions contra persones que protestaven de manera pacífica a l'acampada, i demanen la dimissió de Felip Puig com a màxim responsable d'aquests fets.

Convé recordar que les darreres mobilitzacions de professors i professores en lluita pels seus drets laborals van ser vigilades per grans contingents de policies antiavalots dels Mossos d'Esquadra, tant durant el govern tripartit com en l'actual govern a mans de CiU. Uns operatius excessius i intimidatoris que no tenien en compte el paper social del professorat, vigilat de prop pels antiavalots com si es tractés de delinqüents.

27/05/2011 23:23 Drets i Llibertats


DAVANT EL DESALLOTJAMENT DE LA PLAÇA

USTEC·STEs i les organitzacions que conformen la IAC (i CAU Banesto)

MANIFESTEM la nostra gran indignació davant el desallotjament de les persones que, de manera totalment pacífica, havien acampat a la Plaça Catalunya de Barcelona i d’altres llocs de Catalunya.

DENUNCIEM la violència policial, totalment innecessària i desproporcionada.

EXIGIM que s’obri una investigació sobre les  responsabilitats de qui ha donat les ordres, així com la dimissió immediata del Conseller Felip Puig.

FEM UNA CRIDA a participar a tots els actes de rebuig i a les manifestacions i concentracions convocades:

17 h. Plaça Colom
19 h. Plaça Catalunya
21 h. Cassolada i Assemblea, a la Pl. Catalunya
 

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid