Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Una festa participativa tanca el “Fem pinya” de la CUP de Vic

Optimisme i ambient lúdic en l'acte de final de campanya de la CUP Vic. La candidata, Georgina Rieradevall, ha garantit que l'esquerra independentista serà “el gra al cul” per controlar l'acció del futur govern de la ciutat.

L'alcaldable ha dit que treballaran “sigui des de dins o des de fora” per garantir canvis en les polítiques de la ciutat i en el model de govern actual aplicat per CiU, PSC i ERC. La cap de la candidatura ha garantit que només la CUP pot evitar les mitges tintes davant la presència de la xenòfoba PxC al proper consistori vigatà.

21/05/2011 14:59 Política

 “La nostra pot ser una candidatura jove però no som tontos” ha reblat la candidata que ha garantit que l'esquerra independentista no s'arrugarà davant d'aquells que vulguin atacar la convivència o els drets socials.

Prèviament a Rieradevall han intervingut dos membres de la candidatura, Marc Barnolas i l'actual regidora, Laia Jurado. Barnolas ha dit que la independència deixarà de ser una utopia el dia que tothom faci front comú i ha garantit que la CUP pot fer aquest paper aglutinador. Jurado ha insistit en la filosofia que ha guiat el treball dels dos regidors de la CUP els darrers quatre anys: “Hem treballat amb la gent i per la gent, des de les associacions i per les associacions, des dels barris pels barris”. Al final de l'acte ha intervingut el cantautor, Cesk Freixas, que ha garantit que només la CUP pot ser un “contrapoder” a la presència del feixisme a l'Ajuntament.

Durant tota la tarda s'han fet activitats per a tots els públics per mostrar que la CUP és una candidatura transversal. Primer s'ha fet una xocolatada, inflables i un espectacle infantil. Posteriorment s'ha fet un pica pica i la música del Belda i Txerramequ. Un dels moments àlgids ha estat la interpretació de la cançó de la campanya que Carles Belda ha compost per la campanya de la CUP.


Per saber-ne més:

Entrevistes als candidats de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M

Totes les notícies sobre la CUP 

 

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid