Unes 350 persones van passar per La Troca des de divendres a la tarda quan Genís Roca va fer la ponència inaugural titulada "Què en quedarà d'aquests temps de xarxes", on va posar l'accent en els continguts, en les idees més que en les eines de la xarxa social. Roca va destacar la importància creixent dels dispositius mòbils i va reclamar a la Generalitat que segueixi impulsant projectes perquè la ciutadania adquireixi més habilitats digitals.
Després de la xerrada de Genís Roca, les dues taules més concorregudes van ser la titulada "Del blog al microblog. La revolució dels 140 caràcters" amb Saül Gordillo (director de l'ACN), Dídac Lee (directiu de l'àrea tecnològica del FC Barcelona) i Carles Capdevila (director del diari Ara) i la taula empresarial de dissabte al migdia titulada "L'empresa catalana a les xarxes socials". Núria Tarré (directora comercial d' Spanair), Xavier Berneda (director de marketing de Munich) i Albert Castellón (director general de Moritz) van donar tres punts de vista diferents sobre la presència de les empreses a les xarxes socials, tot remarcant que l'estratègia passa per incrementar les vendes però, sobretot, per crear comunitat i per reforçar la imatge de marca.
Tres taules més sobre tendències, música a la xarxa i humor (la més seguida via streaming) van tancar la quarta edició de la catosfera a Granollers. La fi de festa eva anar a càrrec del cantautor Pau Alabajos.
Per saber-ne més:
Tot a punt per la quarta edició de la #catosfera 2011 a Granollers