Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un 72% de lectors creu que es restringirà la llibertat a la xarxa

Un 72,3% de les lectores creu que a partir del cas Wikileaks es restringirà més la xarxa, vigilant de més a prop tot el que pugui atacar la seva estructura i intervindran sense justificació.
 

Aquesta setmana, amb motiu del cas de Julian Assange, preguntàvem: "La persecució contra Wikileaks restringirà la llibertat a la xarxa a partir d'ara?".

17/12/2010 00:08 Política
Pel que fa als resultats, podem veure que la majoria de les lectores creuen que els governs vigilaran de més a prop tot el que pugui atacar la seva estructura i intervindran sense justificació. Per altra banda, un 18,5% creu que la xarxa continuarà sent l'indret per on circularà lliurement la informació. A part d'aquestes, un 9,2% s'ha abstingut.

Solidaritat global per la detenció del fundador de Wikileaks

Detingut el representant de la filtració més important de la història

Wikileaks i el càrtel de mitjans

Qui té por de Wikileaks?

Nova enquesta

Aquesta setmana, en motiu de l'estat d'alarma, preguntem: "Creieu que les mesures de violència i coacció que ha aplicat l'estat contra els controladors les aplicaran contra altres col·lectius de treballadors?". Contesta des d'ara mateix.

No són només els controladors, la resta de treballadors d'Aena també farà vaga, i per Nadal

Els controladors aeris europeus amenacen amb estendre la revolta a tot el continent

Estat d'alarma

"La revolta social dels treballadors és l'única resposta davant la violència de l'Estat"

Quan l'exèrcit trenca vagues, alguna cosa fa olor de podrit

Alguns controladors aeris en vaga obligats a treballar a punta de pistola per la Guàrdia Civil

El PSOE militaritza la societat a cop de decrets i atempta contra el dret a vaga


Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  5. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  6. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  7. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Conferència sobre Jaume Compte a Castelló d’Empúries: un recorregut del Complot del Garraf al CADCI
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid