Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La plataforma Reus Decideix omple de gom a gom el teatre Bartrina en la seva presentació

Ahir es va presentar Reus Decideix. L’acte, fou conduït pel periodista Josep Baiges, va comptar amb la participació dels músics Francesc Ribera ‘Titot’, Fito Luri i Joan Masdéu, l’actor Arnau Colom, i els responsables de la coordinadora nacional, Anna Arqué i David Vinyals, entre altres.
Durant la presentació també s’han projectat dos vídeos amb el testimoni de diverses persones anònimes i de cares conegudes. 

03/03/2010 04:30 Política
com el periodista Xavier Graset, l’escriptor Matthew Tree, els actors Miquel Àngel Riquel i Joan Pera, o el cantant Artur Gaya (Quico el Cèlio). 
 
Més de 50 entitats de la ciutat ja s’han adherit a Reus Decideix, la comissió organitzadora de la consulta sobre la independència a la capital del Baix Camp. La plataforma compta amb el suport d’entitats de tot tipus, des de socials, culturals, tradicionals i esportives fins a col·legis professionals i associacions de veïns.
 
La plataforma Reus Decideix va inaugurar un local el passat 22 de febrer, situat al número 7 del carrer Major de Reus, a tocar de la plaça Mercadal al centre de la ciutat.
 
La nova seu també es convertirà en el centre d’operacions de la plataforma, que a partir d’ara disposarà d’un local central on realitzar les reunions, els tallers i altres tasques d’organització, a banda de poder-hi emmagatzemar el material promocional.
 
La seu de Reus Decideix estarà oberta fins el dia de la consulta i durant els 15 últims dies serà un punt fix de vot anticipat. Els voluntaris faran torns per atendre les persones interessades, recollir suggeriments i resoldre dubtes sobre el mecanisme de la consulta.
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid