Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Presentació del poemari "Aixativa, Axativa", premi Ibn Hazm de poesia Ciutat de Xàtiva

El poemari que va guanyar el premi Ibn Hazm de poesia, atorgat per l'ajuntament de Xàtiva, està publicat per l'editorial Bromera i serà presentat, a càrrec del seu autor, Elies Barberà, a ca les amigues i amics de Camot  este dissabte dia 13 a les 20:30h (carrer Blanc, 9, de Xàtiva),

L'obra és un joc poètic constant que barreja el material volàtil dels records amb una forma pròxima a la poesia i la cançó populars. Barberá ha rebut diversos premis tant per la seva obra en prosa com pels seus versos, i també fa de traductor.

10/12/2008 04:14 Cultura

El poemari va guanyar el premi Ibn Hazm de poesia, atorgat per l'ajuntament de Xàtiva i està publicat per l'editorial Bromera. Vos deixem un fragment de la ressenya del llibre que feia El País el passat 23 d'octubre: "s’inspira, formalment, en els registres populars de la cançó per a expressar sensacions i sentiments que l’autor poua dels records personals". 

L'autor ha estat remunerat amb 3.000 euros. L'obra és un joc poètic constant que barreja el material volàtil dels records amb una forma pròxima a la poesia i la cançó populars. Barberá ha rebut diversos premis tant per la seva obra en prosa com pels seus versos, i a més, ha fet de traductor de diversos.

RESENYA A WIKIPEDIA
Barberà (Xàtiva, 1 de maig de 1970) és un poeta i actor valencià. Llicenciat en Filosofia, després de treballar a Vall-de-roures i Alcoi com a professor, abandonà l'ensenyament i marxà a Barcelona on estudià i es llicencià en Art Dramàtic. Com a poeta publicà el 2000 Quaranta contes breus i un poema llarguíssim, al qual li seguiren Mata-rates (i altres vicis) (2003), L'equilibrista (2004) i Zoo (2006). Per les seues obres ha rebut diversos premis i guardons. Com a actor, entre d'altres obres ha participat, en Phöebon i El Gran Paulo de Tadeus Calinca, així com en diverses obres sota la direcció d'Albert Boadella, en Contes estigis o cabaret dels morts (2004) i La torna de la torna (2005).
Ací en va un tastet, dedicat a Tarzan. El poemeta es diu ADULTESA:

"com saber ara, oh, Tarzan,
quin va ser el primer arbre
on ta selva comença?"

Per saber-ne més:

Vicent Josep Escartí guanya el premi de narrativa dotat amb 10.000 euros [Portal de Xàtiva]

 

Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  3. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  4. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  5. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  6. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  7. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  8. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
  9. “Prou impunitat a l’empresa contaminant que posa en risc la salut dels habitants de Bonmatí”
  10. Presentació de llibre "El mite del bilingüisme i altres textos per a descolonitzar la ment" de Jordi Martí Monllau a la llibreria Ona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid