Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Laboral
La COS presenta a Calella una guia per assessorar als treballadors de l'hosteleria

Durant les properes setmanes,  la COS repartirà exemplars de la guia arreu de la comarca

17/07/2012 Economia

La Coordinadora Obrera Sindical (COS) va presentar ahir a Calella la  guia sota el títol "Hosteleria. Guia dels teus drets laborals" amb l'objectiu engegar una campanya informativa entre els i les treballadores del sector, a la comarca del Maresme. L'acte va comptar amb la presència de Gonçal Bravo, coordinador general del sindicat.

Com es diu a la presentació de llibret, l'hosteleria és un del sectors amb més precarietat, pel que fa a temporalitat, contractes fraudulents, treball “en negre”, jornades inacabables, ... i per aquest motiu, la COS presenta en la publicació un recull dels drets laborals de l’Estatut dels Treballadors, i els convenis col·lectius provincials i/o autonòmics.

La COS recorda que aquestes publicacions són només la primera passa per la defensa dels drets laborals; conèixer la legalitat i saber els mecanismes per defensar-se davant la sobre-explotació dels empresaris.

En aquesta línia assenyala que sols és una guia, doncs caldrà que prenguin mesures individuals i col·lectives per defensar amb més mitjans els drets que les treballadors han assolit amb anys de lluita i solidaritat.

 

 

 

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid