Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
L’Assemblea de la URV comença a assenyalar els culpables de la crisi

Ahir al migdia,  l’Assemblea de la URV va dur a terme el seu primer acte fora del Campus Catalunya. Des de fa setmanes tenien plantejades un seguit de protestes per tal d’assenyalar els culpables, els primers: Convergència.

21/12/2011 Drets i Llibertats
En un cercavila des del Campus Catalunya i tallant l’avinguda Catalunya, els estudiants han volgut demostrar que la lluita contra les retallades en ensenyament continua mentre no s’asseguri l’educació pública i de qualitat per a tothom.

Un cop a la seu de CDC, sota la mirada atenta dels Mossos que ja havien acordonat el local per impedir cap acció, les estudiants han llegit el manifest i tot seguit s’han solidaritzat amb les que van patir els atacs de la policia autonòmica catalana a la Universitat de Girona divendres passat, un dels quals de Reus.

Per acabar, s’ha encès una traca i s’ha animat a tothom a seguir assistint a les assemblees de dijous a les dues al mateix Campus, on s’hi han dirigit per acabar la mobilització. Un paperògraf “No tolerem les retallades en ensenyament públic” ha estat la cirereta per donar diàriament la benvinguda a tota la comunitat universitària que, caigui o no en època d’exàmens, segueix sense voler sortir al carrer per protestar pel seu futur.

Font: Poble Viu

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  10. Cal repensar el model sindical
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid