Medi Ambient
El CEIP Ausiās March d'Alzira reivindica la Pau i el Medi Ambient

Unes 200 persones, entre xiquets i xiquetes, mares i pares, iaios i iaies, i amics i amigues, participaren ahir en la III Bicicletada per la Pau organitzada pel CEIP Ausiàs March i l’Associació de Families d’Alumnes, amb la col·laboració de La Ribera en Bici-Ecologistes en Acció i l’Ajuntament d’Alzira.

27/01/2025 Territori

En un ambient festiu i quasi primaveral, feren primer un passeig amb els més menuts, alguns de només 2 anyets, del centre al veí Parc de L’Alquenència, que recorregueren lentament. A continuació, acompanyats per la policia municipal, els majors feren la ja tradicional ruta dels parcs i les bicicletes ompliren els carrers de la ciutat, sense més incident que alguns entropessons inofensius perquè tots anaven a la velocitat dels xicotets per a no trencar el grup.

Amb aquests passeigs en bici va començar la III Setmana del Medi Ambient i la Pau que celebra el centre i que continua hui dilluns amb la Xerrada-Col·loqui “Alzira, 50 Anys de Medi Ambient”, a càrrec de Pedro Domínguez, químic, educador i portaveu ecologista. L’acte es farà a les 15:30h a l’Aula de Música i està obert als interessats en el tema.