La campanya es compon d'un grafisme i text que son comuns per a totes les publicacions, i una part personalitzable per a cadascun dels mitjans.
Aquesta iniciativa s'emmarca dins de les activitats que des de Premsa Comarcal s'estan duent a terme des de l'inici de la crisi generada arran de la pandèmia de Covid-19 amb la intenció de defensar els interessos de les capçaleres associades; com la missiva enviada des de la presidència de l’ACPC a la Direcció de Comunicació de Correos perquè distribuís les publicacions; el manifest elaborat conjuntament amb el l’APPEC, el Col·legi de Periodistes i la Federació d’Editors per demanar suport al Govern; el qüestionari i posterior estudi per saber com afectava als editors associats l’aturada generada per la pandèmia; el vídeos on periodistes i editors de l’ACPC relaten com s’enfronten a l’actual crisi; els cursos de formació on-line; el mantenir-los informats de les darreres mesures, ajudes i normatives generades durant el període d’excepció; o la transmissió de comunicats sanitaris governamentals a través de les publicacions associades.