Tot just manca una setmana per assolir el 3.000 € que la Plataforma Aturem la C-32 demana amb la campanya de micromecenatge miitjançant el portal TotSuma. L'objectiu és el d'assolir recursos recursos per promure una campanya de difusió sobre l'impacte i les alternatives. Així com també, reclamar a l'administració que no cedeixi a les pressions de les grans empreses concessionàries i respecti la voluntat del poble, i garanteixi la salvaguarda del valuós Patrimoni Natural i Cultural per les generacions futures.
El traçat afectaria un important paratge natural i cultural, on es troben els Santuaris del Vilar i de Sant. Pere del Bosc, l'Àngel de Lloret i l'Ermita de les Alegries, tots ells amb un fort valor històric i sentimental.
El bosc afectat, és un dels darrers paratges naturals existents en aquest territori tant densament urbanitzat, que a més te un gran valor lúdic per els habitants de Blanes i Lloret que l'utilitzen per passejar, anar en bici o gaudir de la natura.
Per conservar aquest important Patrimoni Natural i Cultural, es va crear la plataforma Aturem la C-32, que rebutja l'autopista i defensa les alternatives al projecte. Les alternatives passen per millorar les carreteres existents d'accés a ambdós municipis, ja què el moviment entre municipis representa el 70% del trànsit registrat, i per tant les actuacions en aquestes carreteres resoldrien millor els problemes de mobilitat.
En canvi, la Generalitat prioritza l'autopista C-32 per motius econòmics, ja què la concessionària Abertis finançaria aquesta infraestructura, que te un cost de 77 MEur. Abertis a canvi renovaria la concessió de l'autopista C-32 al Maresme, que finalitza l'any 2021, cosa que ha generat un gran rebuig per part dels veïns del Maresme.
Les alternatives tenen un cost econòmic menor, i no tenen cap impacte mediambiental, ja que es tracta d'actuacions sobre la xarxa viària existent, i tampoc impliquen renovar concessions d'autopistes. Però la manca de recursos per part de l'administració els empeny a prioritzar l'allargament de l'autopista, malgrat l'impacte ambiental que suposaria.