La CUP-AE es va gastar 266.965,28 EUR en la campanya electoral de les eleccions al Parlament de Catalunya. Avui els responsables d'economia de la candidatura han lliurat l'informe econòmic a la Sindicatura de Comptes d'acord amb el què preveu la "Ley Orgánica del Régimen Electoral General" i la mateixa Sindicatura. La CUP només ha gastat en campanya un 8,85% del límit màxim que es troba fixat en 3.015.847,20 euros
La formació vol destacar l'austeritat de la campanya i el fet que en cap cas es va recórrer a préstecs bancaris per finançar-la. La principal aportació prové de la mateixa CUP, amb una aportació de 190.168,31 EUR, gràcies a la col·laboració de les diferents Assemblees Locals, a l’avançament de quotes ordinàries i a excedents de tresoreria dels quals disposava la formació.
A més, totes les Assemblees Locals i organitzacions que donaven suport a la candidatura van organitzar esdeveniments amb la finalitat d'aconseguir recursos per finançar les despeses electorals, recaptant 16.743,00 EUR. Per altra banda, es van recollir aportacions de 246 persones físiques i jurídiques que van sumar un import de 44.708,80 EUR, no superant en cap cas el llindar dels 10.000,00 EUR que estableix la LOREG.
Finalment, l'únic endeutament de la campanya va ser amb sis persones físiques i una persona jurídica per un import total de 16.000,00 EUR, mitjançant set contractes mercantils que estableixen que els préstecs seran amortitzats en un termini màxim d'un any.
Pel que fa les despeses, la majoria de recursos es van destinar al bustiatge de la campanya, que va costar 172.366,73 EUR. Pel que fa aquesta partida, la CUP-AE va optar per fer enviament per unitat familiar, per fer-ho més sostenible i reduir la despesa de la campanya. En aquest punt, la CUP-AE s'afegeix a la demanda d'un bustiatge conjunt de totes les forces polítiques que concorren a les eleccions per tal de reduir les despeses econòmiques i mediambientals que suposa aquesta pràctica electoral.
La següent despesa importa de la campanya va ser l'edició de publicitat exterior (cartells, pancartes i publicacions) que va pujar fins els 60.387,99 EUR. Aquesta despesa només va comportar un cost a nivell d'impressió del material, ja que milers de persones, a nivell militant, es van encarregar de la seva col·locació i de la difusió arreu del Principat.
La darrera de les partides importants de la campanya va ser la publicitat en mitjans de comunicació (principalment en premsa digital i ràdios), que va suposar una despesa de 19.644,71 EUR.
Xavier Angelergues, del Secretariat Nacional de la CUP, ha volgut destacar la feina militant que va suposar la campanya i agrair als milers de persones que van fer possible que el missatge de la CUP-AE arribés arreu del territori. "El model de campanya a les eleccions al Parlament respon a una practica comuna de la CUP als municipis, i seguirà essent practica comuna en les totes les eleccions on participi l'organització". L'austeritat, el no endeutament amb entitats bancàries i la transparència en els comptes "forma part de l'ADN de la CUP" conclou Angelergues.
Finalment la CUP-AE ha emplaçat a la resta de forces polítiques a fer un acte de transparència i informar "amb llums i taquígrafs" dels costos de les seves respectives campanyes electorals.