A la concentració d'ahir es va remarcar que el president de la Generalitat valenciana, Alberto Fabra no està fent res davant les informacions que han aparegut darrerament sobre l'ocultació de dades de l'empresa Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) en relació a l'accident del 3 de juliol de 2006, tot i que va dir que potenciaria la transparència i l'àccès a la informació.
Davant d'aquest silenci, l'Associació de Víctimes del Metro de València (AV3J) està recollint signatures a Internet per demanar s'obri una investigació seriosa per determinar les responsanilitats de l'accident. Al dia d'avui s'han recollit 4.481 signatures.
Ahir se li va demanar a Fabra que ja és hora que canviï les paraules per fets, i posi transparència en la seva gestió i en la de FGV, i per què no oblidi, també se li va recordar una a una totes informacions que han anat apareixen sobre l'accident d'ençà que és president, ara ja fa vuit mesos.
Així, l'AV3J feia memòria que unes setmanes abans de la seva elecció com a successor de Francisco Camps, el periòdic “Llevant”, va destapar la notícia que la directora gerent de FGV, havia ocultat durant 5 anys, un Informe que revelava que FGV incomplia la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Marisa Gracia no va tenir més remei que lliurar l'Informe davant el requeriment de la Inspecció de Treball, i va apurar tot el que va poder el termini de lliurament, passat el 3 de Julio de 2011, prescrivint així el termini per poder presentar una Querella contra FGV per incomplir la Llei de Prevenció de Riscos Laborals que pogués relacionar el que no s'investiguin tots els accidents ocorreguts, amb el descarrilament del 3 de Julio del 2006.
Entrant ja el 2012, l'AV3J recorda que el Cap de Seguretat de FGV, va denunciar a Marisa Gracia per “hackear” el seu ordinador per falsificar un Informe, i així afavorir a diverses empreses de seguretat. El Cap de Seguretat tenia en el seu poder l'Informe original que provava que s'havien modificat les valoracions de dues empreses, perquè poguessin es mereixedores de l'adjudicació dels contractes.
Així com la notícia apareguda a “El Mundo”, on deia que Marisa Gracia va contractar a una empresa per a l'adoctrinament dels tècnics i directius que havien de comparèixer en la Comissió de les Corts Valencianes. Sent el més important defensar sense fissures, que el sinistre va ser un accident, i que tots els membres de *Ferrocarrils diguin exactament el mateix.
Davant d'aquest silenci, l'Associació de Víctimes del Metro de València (AV3J) està recollint signatures a Internet per demanar s'obri una investigació seriosa per determinar les responsanilitats de l'accident. Al dia d'avui s'han recollit 4.481 signatures.
Ahir se li va demanar a Fabra que ja és hora que canviï les paraules per fets, i posi transparència en la seva gestió i en la de FGV, i per què no oblidi, també se li va recordar una a una totes informacions que han anat apareixen sobre l'accident d'ençà que és president, ara ja fa vuit mesos.
Així, l'AV3J feia memòria que unes setmanes abans de la seva elecció com a successor de Francisco Camps, el periòdic “Llevant”, va destapar la notícia que la directora gerent de FGV, havia ocultat durant 5 anys, un Informe que revelava que FGV incomplia la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Marisa Gracia no va tenir més remei que lliurar l'Informe davant el requeriment de la Inspecció de Treball, i va apurar tot el que va poder el termini de lliurament, passat el 3 de Julio de 2011, prescrivint així el termini per poder presentar una Querella contra FGV per incomplir la Llei de Prevenció de Riscos Laborals que pogués relacionar el que no s'investiguin tots els accidents ocorreguts, amb el descarrilament del 3 de Julio del 2006.
Entrant ja el 2012, l'AV3J recorda que el Cap de Seguretat de FGV, va denunciar a Marisa Gracia per “hackear” el seu ordinador per falsificar un Informe, i així afavorir a diverses empreses de seguretat. El Cap de Seguretat tenia en el seu poder l'Informe original que provava que s'havien modificat les valoracions de dues empreses, perquè poguessin es mereixedores de l'adjudicació dels contractes.
Així com la notícia apareguda a “El Mundo”, on deia que Marisa Gracia va contractar a una empresa per a l'adoctrinament dels tècnics i directius que havien de comparèixer en la Comissió de les Corts Valencianes. Sent el més important defensar sense fissures, que el sinistre va ser un accident, i que tots els membres de *Ferrocarrils diguin exactament el mateix.