El ple dels Corts valencianes ha rebutjat, amb els vots en contra el PP i a favor de la resta de grups, una proposta per a la creació d'una nova comissió d'investigació de l'accident de Metro de valencia del 3 de juliol de 2006, en el qual van morir 43 persones.
El PP ha defensat que en la càmera ja "es va fer tot el que s'havia de fer" i que la Justícia es va pronunciar sobre aquest tema "de forma clara i rotunda", mentre que la resta de grups han recolzat la proposta esgrimint noves informacions sobre la suposada preparació de les respostes d'els qui van comparèixer en la comissió d'investigació.
L'oposició també ha denunciat que FGV va preparar als tècnics que van comparèixer en la comissió d'investigació i que els "va prohibir" l'ús de paraules com a "balisa" perquè, al seu judici, "costava 3.000 euros i va poder haver evitat l'accident. "Molts d'els qui van comparèixer han estat ascendits i gaudeixen de major retribució", ha remarcat
En aquest fil argumental, l'oposició ha posat sobre la taula el tancament en fals de la comissió. I ha insistit, que FGV va contractar a una consultora externa perquè aleccionase als compareixents, perquè llancessin la idea que tot va ser un accident a causa de l'excés de velocitat, que tota la culpa va ser del malmès conductor.
El PP ha defensat que en la càmera ja "es va fer tot el que s'havia de fer" i que la Justícia es va pronunciar sobre aquest tema "de forma clara i rotunda", mentre que la resta de grups han recolzat la proposta esgrimint noves informacions sobre la suposada preparació de les respostes d'els qui van comparèixer en la comissió d'investigació.
L'oposició també ha denunciat que FGV va preparar als tècnics que van comparèixer en la comissió d'investigació i que els "va prohibir" l'ús de paraules com a "balisa" perquè, al seu judici, "costava 3.000 euros i va poder haver evitat l'accident. "Molts d'els qui van comparèixer han estat ascendits i gaudeixen de major retribució", ha remarcat
En aquest fil argumental, l'oposició ha posat sobre la taula el tancament en fals de la comissió. I ha insistit, que FGV va contractar a una consultora externa perquè aleccionase als compareixents, perquè llancessin la idea que tot va ser un accident a causa de l'excés de velocitat, que tota la culpa va ser del malmès conductor.