El grup municipal de la CUP a Girona ha registrat una petició a l’equip de govern de la ciutat, per tal de que faci públic un informe sobre la campanya nadalenca que va començar el passat dissabte 3 de desembre amb l’encesa de llums. L’Ajuntament ha decidit ampliar les zones d’il·luminació i aquest any s’encendran, 10 quilòmetres en 41 carrers. També s’il·luminarà un nou arbre de Nadal de 17 metres d’alçada que es troba a la plaça Catalunya i d’altres espais concorreguts durant aquestes dates.
Davant la despesa sense precedents generada enguany, la formació ha demanat si s’ha fet algun estudi sobre l’impacte que tindrà la mesura, en termes econòmics i comercials, que justifiqui aquest increment desmesurat dels diners invertits.
El regidor i portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha declarat que “aquesta mesura és supèrflua, de poc recorregut i de cares a la galeria”, afegint que “gastar-se 200.000 euros bàsicament en il•luminació de Nadal en un moment com l'actual sembla, més aviat, una broma de mal gust per tota la ciutadania gironina que s'ho està passant malament". Navarro ha posat en dubte la utilitat d’aquesta mesura reclamant que es destinin els recursos en programes i accions de dinamització del comerç i el foment de l’ocupació amb més contingut i de llarga durada, afegint que “potser no seran tan cridaners, però segurament seran molt més efectius i positius per Girona, a la llarga".
Davant la despesa sense precedents generada enguany, la formació ha demanat si s’ha fet algun estudi sobre l’impacte que tindrà la mesura, en termes econòmics i comercials, que justifiqui aquest increment desmesurat dels diners invertits.
El regidor i portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha declarat que “aquesta mesura és supèrflua, de poc recorregut i de cares a la galeria”, afegint que “gastar-se 200.000 euros bàsicament en il•luminació de Nadal en un moment com l'actual sembla, més aviat, una broma de mal gust per tota la ciutadania gironina que s'ho està passant malament". Navarro ha posat en dubte la utilitat d’aquesta mesura reclamant que es destinin els recursos en programes i accions de dinamització del comerç i el foment de l’ocupació amb més contingut i de llarga durada, afegint que “potser no seran tan cridaners, però segurament seran molt més efectius i positius per Girona, a la llarga".