La manifestació, que va transcórrer pel carrer San Vicente, la plaça de la Reina i la plaça de la Verge fins a arribar al Palau de la Generalitat. Allí es va llegir un manifest de deu punts en el qual es va subratllar que "el circuit no és una necessitat ni una prioritat per a cap barri".
Així mateix, entre altres qüestions van assenyalar que "la inversió de diners públics en un negoci privat com la Fórmula 1 és una decisió de les Administracions Valencianes que no respon a les prioritats socials dels barris de la ciutat", i van qualificar el decret aprovat pel consell que declara d'interès general la competició de "estat d'excepció ambiental". Així mateix, es va parlar de contaminació acústica i impacte mediambiental, i de la mateixa manera van assenyalar que l'esdeveniment "ocasiona seriosos problemes en els accessos al Port i els Poblats Marítims.
El manifest aposta per 'una nova cultura urbana',
explica que hi ha altres alternatives per a fer la competició com, per
exemple, el circuit Ricardo Tormo de Xest. "Fer un segon circuit després del de Xest i a només 30 quilòmetres és un disbarat i un balafiament, més que res perquè el de Xest ja es duu dos terços del pressupost autonòmic d'Esports", mentre a la ciutat de València "hi ha un sector de població cada vegada més important que no arriba a final de mes i no pot accedir a l'habitatge".
Per saber-ne més:
Un decret de la Generalitat valenciana declara d'interès general el Gran Premi de Fórmula 1. Llibertat.cat
Xifres diferents amb les mateixes fonts sobre la bicimanifestació contra el circuït urbà de F-1. Llibertat.cat
La Corrupció és el sistema polític del País Valencià Toni Cucarella