Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertats
Els manters qualifiquen "d'hipòcrita" el Comptador de la Vergonya

Inaugurat aquest dijous per l'alcaldessa de Barcelona Ada Colau per recordar a totes les persones que moren a la Mediterrània intentant arribar a Europa. 

29/07/2016 Drets i Llibertats

Durant la inauguració del Comptador de la Vergonya al passeig Marítim de Barcelona, diversos col·lectius de suport als immigrants i venedors ambulants han escridassat els ponents amb la intenció de boicotejar l'acte, inclosa la intervenció musical de Jordi Savall. Aquestes persones es manifestaven en protesta per la detenció, al matí, de set manters en un pis de Sant Antoni. Entre els manifestant hi havia dos regidors de la CUP Capgirem Barcelona.

Davant d'aquestes detencions i la criminalització en que es troben aquests col·lesctius, segons han manifestat, troben "d'hipòcrita que Barcelona es postuli com a ciutat refugi per als emigrants que fugen dels conflictes a l’Àfrica i l’Orient Mitjà". 

Tot i la protesta,  el comptador s'ha posat en marxa amb la xifra de 3.034, que és la dada que les ONG calculen que podria ser el nombre de víctimes fins ara, durant aquest 2106. Amb el comptador també s'ha reivindicat la urgència d'un passatge segur i d'un canvi en les polítiques d'asil europees.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid