Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets en perill
Llibertat sota fiança per a Laura Gómez

La benvinguda a Gómez es realitzarà a dos quarts de cinc de la tarda a davant de la presó de Wad-Ras

17/05/2012 Drets i Llibertats

El jutjat 28 de l'Audiència de Barcelona ha decretat llibertat sota fiança de 6.000 euros per a la secretària d'Organització de la CGT, Laura Gómez. Segons ha informat el sindicat, aquest dijous al matí s'ha conegut la notícia justament després que se celebrés una concentració a davant de l'Audiència Provincial a dos quarts d'onze.

La benvinguda a Gómez es realitzarà a dos quarts de cinc de la tarda a davant de la presó de Wad-Ras, on ha estat interna des del 25 d'abril.

La jutgessa del Jutjat d'Instrucció número 23 de Barcelona va decretar presó sense fiança per Gómez, detinguda el 24 d'abril, per participar en una accció a davant de l’edifici de la Borsa de Barcelona durant la jornada de vaga del 29-M. A Gómez, de 46 anys, se li imputen els delictes de desordres públics, incendi, coaccions i el delicte relatiu a l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques.

Per la CGT, l'empresonament de Gómez ha estat "una expressió de la voluntat de la Conselleria d’Interior d’establir, en una societat democràtica, un règim de terror i repressió que fins a ara era exclusiu del totalitarisme i el feixisme d’èpoques passades". Així mateix, no veuen comprensible "que una persona sense antecedents penals de cap tipus sigui condemnada a presó per uns fets que no justifiquen semblant pena, mentre delinqüents convictes i confesos, polítics corruptes, i fins i tot personatges de les altes instàncies de l’Estat, reben tractes de favor, quan no es passegen lliurement pels carrers fins i tot una vegada condemnats".

Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  7. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  8. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  9. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
  10. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid