Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Blanca Serra i Carles Castellanos formaran part del nou Secretariat Nacional de l'ANC

Blanca Serra ha estat la desena persona més votada amb 713 vots i Carles Castellanos la segona amb 924 vots

02/04/2012 Política
Blanca Serra i Carles Castellanos van ser detinguts i empresonats per l'actual ministre espanyol d'Interior, Blanca Serra i Carles Castellanos van ser detinguts i empresonats per l'actual ministre espanyol d'Interior, | Autor: Josep Maria Cervelló
Dissabte passat, els membres de l’Assemblea Nancional Catalana (ANC) van votar a una de les setanta seus electorals que hi havia distribuïdes pel territori per tal d’escollir el nou Secretariat Nacional i el Territorial, en cas que no s’hagués ratificat el que ja hi havia. Els resultats de la comtessa, provisionals i no oficials, ja es poden consultar a la web de l’ANC, a l’espera que la Junta Electoral els validi.

Al document s’hi poden trobar els resultats dels candidats de representació nacional (que seran els 25 més votats) i els de representació territorial (que seran 50) repartits per regions. En ambdós casos hi ha els vots obtinguts a cada seu electoral.

Amb el pas de les eleccions, i un cop hi hagi els resultats definitius i es conformi el nou Secretariat, l’ANC haurà culminat el seu procés constituent després que el passat 10 de març s’aprovessin els estatuts, el règim intern i el full de ruta en el gran acte celebrat al Palau Sant Jordi.


Entre les 25 persones més votades i que problament formaran el part del nou Secretariat Nacional hi ha la Blanca Serra que ha estat la desena persona més votada amb 713 vots i en Carles Castellanos, la segona amb 924 vots

Recordem que Blanca Serra i Carles Castellanos van ser detinguts i empresonats per l'actual ministre espanyol d'Interior, Jorge Fernandez Díaz, per haver portat una pancarta amb lema "Independència" a la manifestació contra la LOAPA Jorge Fernández Díaz, era l'aleshores governador civil a Catalunya.

Josep M. Cervelló, històric membre dels CSPC i actualment militant d'ERC recorda al seu bloc aquestes detencions a l'entrada "Història d'una pancarta. La manifestació contra la LOAPA del 14 de març de 1982".



Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid