Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TMB
Treballadors de bus i metro es manifesten a Barcelona

Protesten contra les retallades salarials que els imposta la direcció de TMB

26/01/2012 Res-pública
Uns 3.000 treballadors de bus i metro de Barcelona (TMB), segons la CGT, s'han manifestat aquest dijous al matí a Barcelona en contra de les retallades laborals i la direcció de l'empresa. La mobilització continuarà aquesta tarda, quan es realitzarà una segona assemblea i manifestació dels treballadors del torn de matí a Plaça Universitat.

Aquest matí, els manifestants han tallat la Gran Via a l’altura de Plaça Universitat per demanar que marxi tot l’equip directiu de TMB, a qui consideren culpable de la mala gestió i per mostrar el seu rebuig absolut al "xantatge" de la direcció contra els treballadors, que els ha posat un ulitmàtum: O ERO o retallada salarial i laboral.

Més tard, han marxat pel centre de la ciutat fins arribar a Plaça Sant Jaume on han sortit diferents treballadors i sindicalistes a mostrar la seva decisió per lluitar en la defensa del transport públic. Els treballadors han repetit que és l’assemblea qui ha de decidir com i quan es fan les coses i que els comitès d’empresa de bus i metro només els representen i que no poden prendre decisions per ells.

A més, ha sortit la proposta de fer una aturada el proper 27 de febrer, coincidint amb el primer dia del Congrés Mundial de Móbils, que se celebra a la Fira de Plaça Espanya.
Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  7. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  8. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  9. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
  10. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid