Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Funció Pública
Gairabé 300 persones escridassen l'executiu balear a Felanitx

Amb crits com: "A Mallorca en català” han titllat el president de covard. La xiulada grossa se l’ha endut el portaveu Rafel Bosch

27/01/2012 Llengua
Ha estat un vist i no vist. El president del Govern, José Ramón Bauzá, acompanyat de Biel Company, ha sortit escapat de l’Ajuntament de Felanitx quan només hi havia unes desenes de persones concentrades. Els assistents l’han escridassat amb crits de “A Mallorca en català” i han titllat el president de covard. La xiulada més grossa se l’ha endut el portaveu Rafel Bosch, que ha sortit el darrer quan ja hi havia centenars de persones concentrades, segons informa Tribuna Mallorca.

Les pressions dels darrers dies contra els professors de l’Institut de Felanitx perquè fessin de policies i prohibissin sortir els seus alumnes per anar a la concentració ja demostraven la poca traça de l’executiu, i el seu esperit inquisitorial.

L’acte ha tornat a demostrar la covardia de Bauzá, que té una actitud provocadora en matèria de llengua, però és incapaç de mantenir-la davant el manifestants. La comèdia de celebrar un consell de govern semiclandestí, amagant-ne l’hora a la premsa i a l’opinió pública, deixa ben a les clares la manera de fer d’un executiu que escapa de la realitat. Un escapisme que és el del seu president, obstinat en una croada anticatalanista que no accepten ni els seus.

Felanitx en Moviment havia convocat la concentració a les 13 h d'aquest divendres davant de l'Ajuntament de la població on hi ha previst la celebració del Consell de govern de les Illes .
Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  4. Una llei de la selva de societats primitives.
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  9. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
  10. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid